niedziela, 2 listopada 2014

Jedni popierają ciotki - ja popieram tych, którzy pomogą dzieciom grać w szachy!!

Jedni popierają ciotki a ja popieram szachistów. Oto, co Tadeusz Feliksiński pisze o sobie w ulotce wyborczej:
Jestem absolwentem Wydziału Fizyki Uniwersytetu Warszawskiego, doktorem nauk fizycznych.
W latach 1971-2012 pracowałem jako nauczyciel akademicki na Politechnice Łódzkiej, jako fizyk mam udział w wykształceniu wielu inżynierów, absolwentów PŁ  w tym także wielu pabianiczan.
Byłem zapaśnikiem PTC (1963-1983), trenerem zapasów
Refleks szachisty!?
Ręka szybsza, niż migawka w aparacie!!
(1972-1998) oraz prezesem Pabianickiego Towarzystwa Cyklistów w latach 2005-2012 r.
W 1980 r. zakładałem NSZZ „Solidarność” w Instytucie Fizyki PŁ. W latach 1990-2010 pełniłem funkcję wiceprzewodniczącego Komisji Zakładowej „Solidarności” w PŁ.
Od roku 1998 byłem członkiem Prezydium Zarządu Regionu Ziemi Łódzkiej NSZZ „Solidarność” a w latach 2006-2008 wiceprzewodniczącym Z.R. Z.Ł.
W latach 2007-2010 jako radny Rady Miejskiej w Pabianicach kierowałem pracami Komisji Budżetu i Finansów Rady Miasta.
Jestem inicjatorem i współautorem uchwał R.M. w Pabianicach o stypendiach i nagrodach dla pabianickich sportowców.
Mam swój udział w doprowadzeniu do modernizacji brukowanych ulic w centrum Pabianic: Kaplicznej, Młynarskiej i Kresowej. Wiem jak wiele ulic (szczególnie w północno-zachodniej części Pabianic) oczekuje na modernizację.
Jako przewodniczący Rady Sportu od 2011 r. staram się (co roku walka o korektę projektu budżetu Pabianic w dziale-Kultura Fizyczna) by środki na sport młodzieżowy i masową kulturę fizyczna były dostateczne. Dbam o rozwój pabianickich szachów, szczególnie wśród młodzieży.
W nowej kadencji Rady Miejskiej pragnę realizować program Prawa i Sprawiedliwości nie tylko w zakresie sportu i kultury fizycznej, ale także edukacji (więcej fizyki, historii i szachów w szkole), również w zakresie zdrowia (stop prywatyzacji szpitala) oraz pomóc młodym rodzinom (tańsze żłobki i przedszkola czynne przez cały dzień) aby rodzice mogli spokojnie pracować.

Kandyduję do Rady Miasta, aby mieć wpływ na decyzje w tych sprawach i dlatego proszę Państwa o poparcie.  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz