piątek, 30 maja 2014

Aktualny rozkład jazdy busów

LINIE POLMIX PHU P. BINIECKI, A. KUBICKI
BugajWaltera-Jankego » ŁódźŁódź » Waltera-Jankego
SzpitalSzpital » ŁódźŁódź » Szpital
LINIE PPHU "MS KRIS" KRZYSZTOF GIERCARZ
BugajWaltera-Jankego » ŁódźŁódź » Waltera-Jankego
SzptialSzpital » ŁódźŁódź » Szpital
LINIE PIOTR SKOWROŃ
BugajWaltera-Jankego » ŁódźŁódź » Waltera-Jankego
SzptialSzpital » ŁódźŁódź » Szpital
BUSY, PKS DO ŁODZI - ZBIORCZY ROZKŁAD JAZDY
BugajWaltera-Jankego » ŁódźŁódź » Waltera-Jankego
SzpitalSzpital » ŁódźŁódź » Szpital
LINIE ES-KA-ES
3Pabianice » Konstantynów ŁódzkiKonstantynów Łódzki » Pabianice
4Dworzec PKP » Górka Pabianicka » Łódź » Górka Pabianicka » Dworzec PKP
LINIE PUH NKM MARIUSZ NOWAK
Pabianice » RydzynyRydzyny » Pabianice
LINIE KRIS-TOUR ABC
Pabianice » JanowiceJanowice » Pabianice
LINIE DYLIŻANS-BUS
 Bełchatów » Pabianice » ŁódźŁódź » Pabianice » Bełchatów

2 komentarze:

  1. Ja również czasami jeżdżę autobusami, ale to tylko wtedy jak moje auto nie nadaje się do jazdy. Całkiem niedawno nawet miałam okazję dzwonić po pomoc drogową https://zakrzewski-holowanie.pl/ ponieważ mój samochód zepsuł się w trakcie jazdy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Po wielu latach wiernych usług, nadszedł czas, aby moje auto przeszło na zasłużoną emeryturę. Wybór odpowiedniej firmy zajmującej się kasacją pojazdów nie był łatwy, ale ostatecznie zdecydowałem się na https://kasacja-sandomierz.pl/ i to była najlepsza możliwa decyzja. Od pierwszego kontaktu po samą kasację, obsługa była wyjątkowa. Szczególnie doceniłem transparentność wyceny i uczciwe podejście do klienta. Dzięki ich profesjonalizmowi, cały proces przebiegł gładko, co sprawiło, że pożegnanie z moim starym autem było mniej bolesne. Polecam serdecznie tę firmę wszystkim, którzy szukają sprawdzonego i godnego zaufania partnera do kasacji pojazdu.

    OdpowiedzUsuń