piątek, 15 stycznia 2016

"Zabawy" radnego Hodaka na Facebooku!

To zdjęcie (oczywiście ze sobą na pierwszym
planie) dodał radny Hodak. A czy nie można go było
wstawić w kolejnym wpisie z wyjaśnieniem?
Wczoraj (czwartek) doszło do zerwania (przerwania) przez Prawo i Sprawiedliwość sesji Rady Miejskiej Pabianic a była poświęcona tegorocznemu budżetowi. Tradycyjnie Antoni Hodak (wiceprzewodniczący) natychmiast poinformował o tym na swoim profilu na Facebooku. Napisał, że "prezydent samowolnie zmienił ustalenia dotyczące planu remontu dróg i chodników w mieście na ten rok". Mają większość w radzie i mogą!!
Także tradycyjnie, nie omieszkałem tego skomentować. Napisałem m. in. by uchwalili demokratycznie, że w czwartek mamy poniedziałek. Jakie było moje zdziwienie, gdy po kilku godzinach stwierdziłem, że wpis Antoniego Hodaka został zmieniony a moich komentarzy (innych też) brak!! Były członek Platformy Obywatelskiej bez zająknięcia odpisał, że:
Krzysztof Długosz Dziwne, nie mogę znaleźć mojego komentarza!?
Antoni Hodak Skasowałem poprzedni wpis i dodałem nowy, żeby umieścić również zdjęcie. Nie da się dodać zdjęcia w ramach edycji wpisu.
Krzysztof Długosz A komentarzy nie można było skopiować i dodać?
Antoni Hodak Proszę Pana, nie było moim celem usuwanie jakichkolwiek wypowiedzi, jeśli ma Pan życzenie proszę tu dodać tamtą zawartość.
Żenujące i szokujące. Radny coś pisze. Gdy mu się komentarz nie spodoba - wywala i "łaskawie" proponuje, by komentować jeszcze raz. Potem znów - pewnie do momentu, gdy opinia mu się spodoba, lub, gdy komentator się zniechęci. Nieprawdopodobna postawa i do tego jeszcze, jak mawiał klasyk, rżnie głupa!!

Co do samej postawy radnych PiS-u na wczorajszej sesji - napiszę niebawem, bo miastu grozi paraliż finansowy!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz