czwartek, 3 października 2013

Nie ma pieniędzy na pożyczki na rozpoczęcie działalności dla bezrobotnych i w tym roku nie będzie!

W związku z rejestracją mojej firmy "SZACHARNIA Panianice-net" (od dzisiaj już oficjalnie działa) odwiedziłem Powiatowy Urząd Pracy aby wyrejestrować się z listy bezrobotnych. Z ciekawości zajrzałem do pokoju, w którym udzielają pożyczek na rozpoczęcie działalności gospodarczej. Na drzwiach przeczytałem kartkę, że takowych nie ma już od kwietnia. Pomyślałem - pewnie zapomnieli ją zdjąć i śmiało wszedłem do środka. Niestety, okazało się, że informacja jest aktualna a pani urzędniczka uprzejmie zaproponowała mi wpisanie się na listę oczekujących. Na pytanie - kiedy można liczyć na otrzymanie pieniędzy - powiedziała, że najwcześniej w przyszłym roku. Tak w Pabianicach walczy się z bezrobociem. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz