piątek, 27 czerwca 2014

Pabianiczanie razem przeciw dopalaczom - z FB Grzegorza Mackiewicza

Za wiceprezydentem Mackiewiczem w kolejce do podpisu
stanął Florian Wlaźlak - szef rady powiatu
Wczoraj 26.06.2014 roku wziąłem udział w akcji "PABIANICZANIE RAZEM PRZECIW DOPALACZOM". Podczas happeningu pod Urzędem Miasta można było podpisać petycję skierowaną do Premiera Rzeczpospolitej Polskiej mająca na celu zaostrzenie prawa wobec handlu dopalaczami.
Akcję zbierania podpisów pod petycją zorganizował Miejski Ośrodek Profilaktyki i Integracji Społecznej. Zaangażowali się miedzy innymi: Miejska Komisja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych, Miejski Ośrodek Kultury. Pomagali wolontariusze z grupy „Agrafka” oraz harcerze.
Kolejna akcja zbierania podpisów odbędzie się w niedzielę podczas „Pabianickiego Dnia Zdrowia” na boisku przy Szkole Podstawowej nr 3.

2 komentarze:

  1. Ja również jestem zwolenniczką takich kampanii i moim zdaniem, warto jest o tym mówić głośno. Tym bardziej, że niestety osoby uzależnione o tym nie wiedzą jak poważne skutki mogą nieść dopalacze. Najlepszym wyjściem jest skierować taką osobę na leczenie do https://detoksfenix.pl/ i odpowiedni specjaliści będą wiedzieli jak sobie poradzić.

    OdpowiedzUsuń
  2. W poszukiwaniu pomocy dla mojego dziecka, trafiłem na https://www.terapiapoznan.pl/. Profesjonalizm i delikatne podejście psychologa dziecięcego zrobiły na mnie ogromne wrażenie. Dzięki ich wsparciu moje dziecko znów jest szczęśliwe i pełne energii. Jestem bardzo wdzięczny za pomoc i wsparcie, jakie otrzymaliśmy. To miejsce, gdzie naprawdę dba się o dobro klienta.

    OdpowiedzUsuń