niedziela, 3 sierpnia 2014

W gminie Pabianice wybory zaczęły się już na Facebooku i to ostro!!

Adam Skawiński kandydatem na nowego wójta w gminie Pabianice
po 28. latach "panowania" Henryka Gajdy
KAMPANIA WYBORCZA ROZPOCZĘTA
Mimo braku oficjalnego ogłoszenia daty wyborów kampania wyborcza ruszyła. Widać to po anonimowych atakach i przekazywaniu nieprawdziwych informacji. Chcąc być wiarygodnym należy mieć odwagę i podpisać się pod wypowiadanymi słowami. 
Ja zawsze oficjalnie wyrażałem swoje poglądy i opinie na sesjach, spotkaniach 
z mieszkańcami i w internecie. Nie obawiałem się wyrażać poglądów, niezależnie od tego czy były one popularne, czy też nie. Zawsze jednak kierowałem się dobrem gminy i jej mieszkańców.
Pragnę zaznaczyć, że nie będę tolerował kłamstwa i manipulacji. Zawsze uczono mnie, że w życiu należy kierować się uczciwością i prawdą. Tak robiłem i tak będę robił.
Kandydat na radnego, czy wójta musi umieć stawić czoło oszczerstwom, pytaniom
i atakom. Przez ostatnie cztery lata dość często miałem okazję usłyszeć nieprawdziwe informacje na temat działań, które podejmowałem, czy słów które wypowiadałem.
Chcąc skomentować oszczerstwa mogę powiedzieć, że czuję się zaszczycony, gdyż to oznacza, że jestem osobą, która obecny „UKŁAD” niepokoi.
Nie mam sobie nic do zarzucenia i nic do ukrycia więc żądam konkretów. Brak konkretów to insynuacja. Jeśli ktokolwiek chce poważnie i merytorycznie porozmawiać o gminie i jej przyszłości to zapraszam ja jestem gotowy.
Czas na zmiany, Czas by decydowała merytoryka a nie układy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz